Примарни цели на одделот за маркетинг и односи со јавност
- Развој и имплементација на стратегија за комуникација со цел подобрување на присуството и видливоста на музејот на социјалните мрежи, веб страна, медиуми и портали.
- Идентификување индикатори за мерење и евалуација на ефикасноста на сите комуникациски активности
- Координација и логистика за промоција на изложби, конференции и други настани
- Организација на настани и протокол
- Развивање и имплементација на план за унапредување на веб страната на музејот и нејзино редовно ажурирање
- Подготовка на комуникациските материјали како соопштенија за медиуми
- Имплементација на активности и проекти со кои се гради и одржува позитивниот имиџ на институцијата во јавноста
- Воспоставување и одржување на деловни соработки со туристички работници, подготовка и имплементација на договорите за соработка со цел промоција и зголемување на посетеноста од странски туристи
- Учество на туристички берзи
- Деловни комуникации и воспоставување на соработки со другите институции, хуманитарни организации, училишта
- Анализи и препорака за брендирање, позиционирање, подготовка и печатење на промотивни материјали
- План за дистрибуција на печатени рекламни материјали
- Ја следи продажбата и повратното задоволство од посетителите
- Организација и имплементација за учество на музејот во светски манифестации
Контакт:
Советник за маркетинг
м-р Лидија Илковска Јанушева – lidijailkovska@gmail.com