QËLLIMET PRIMARE TË SEKSIONIT PËR MARKETING DHE MARRËDHËNIE ME PUBLIKUN
- Zhvillimi dhe zbatimi i strategjisë për komunikim
- Identifikimi i indikatorëve për matjen dhe vlerësimin e efikasitetit të të gjitha aktiviteteve të komunikimit
- Përgatitja dhe realizimi i fushatave për publikimet në faqen e internetit
- Zhvillimi dhe zbatimi i një strategjie për media sociale, përmirësimin e pranisë dhe dukshmërisë së muzeut te mediat sociale
- Koordinimi dhe logjistika për promovimin e ekspozitave, konferencave, konferencave për mediat dhe ngjarjeve të tjera
- Zhvillimi dhe zbatimi i një plani për promovimin e faqes së internetit të muzeut, faqet e internetit të projektit dhe azhurnimin e tyre të rregullt
- Identifikimi dhe përshtatja e praktikave dhe mjeteve më të mira për vizualizimin e të dhënave, komunikimet në internet dhe mediet sociale
- Përgatitja e materialeve të komunikimit si kumtesat për shtyp dhe ngjashëm.
- Ngritja dhe mbajtja e bashkëpunimit afarist me punëtorët turistikë, përgatitja dhe zbatimi i marrëveshjeve të bashkëpunimit me qëllim promovimin dhe rritjen e vizitës së turistëve të huaj
- Pjesëmarrja në bursat turistike
- Komunikimet afariste dhe vendosja e bashkëpunimit me institucionet e tjera, organizatat humanitare, shkollat
- Analiza dhe rekomandime për brendimin, pozicionimin, përgatitjen dhe shtypjen e materialeve promovuese
- Plani për shpërndarjen e materialeve reklamuese të shtypura
- Ndjek shitjen dhe kënaqësinë e vizitorëve
- Organizimi dhe zbatimi për pjesëmarrjen e muzeut në manifestimet botërore
Kontakt:
Këshilltar i Marketingut
- Mr. Lidija Ilkovska – lidijailkovska@gmail.com