Marketing dhe Marrëdhënie me Publikun

  • Post category:Rreth nesh
  • Reading time:2 mins read

QËLLIMET PRIMARE TË SEKSIONIT PËR MARKETING DHE MARRËDHËNIE ME PUBLIKUN

  • Zhvillimi dhe zbatimi i strategjisë për komunikim
  • Identifikimi i indikatorëve për matjen dhe vlerësimin e efikasitetit të të gjitha aktiviteteve të komunikimit
  • Përgatitja dhe realizimi i fushatave për publikimet në faqen e internetit
  • Zhvillimi dhe zbatimi i një strategjie për media sociale, përmirësimin e pranisë dhe dukshmërisë së muzeut te mediat sociale
  • Koordinimi dhe logjistika për promovimin e ekspozitave, konferencave, konferencave për mediat dhe ngjarjeve të tjera
  • Zhvillimi dhe zbatimi i një plani për promovimin e faqes së internetit të muzeut, faqet e internetit të projektit dhe azhurnimin e tyre të rregullt
  • Identifikimi dhe përshtatja e praktikave dhe mjeteve më të mira për vizualizimin e të dhënave, komunikimet në internet dhe mediet sociale
  • Përgatitja e materialeve të komunikimit si kumtesat për shtyp dhe ngjashëm.
  • Ngritja dhe mbajtja e bashkëpunimit afarist me punëtorët turistikë, përgatitja dhe zbatimi i marrëveshjeve të bashkëpunimit me qëllim promovimin dhe rritjen e vizitës së turistëve të huaj
  • Pjesëmarrja në bursat turistike
  • Komunikimet afariste dhe vendosja e bashkëpunimit me institucionet e tjera, organizatat humanitare, shkollat
  • Analiza dhe rekomandime për brendimin, pozicionimin, përgatitjen dhe shtypjen e materialeve promovuese
  • Plani për shpërndarjen e materialeve reklamuese të shtypura
  • Ndjek shitjen dhe kënaqësinë e vizitorëve
  • Organizimi dhe zbatimi për pjesëmarrjen e muzeut në manifestimet botërore

Kontakt:

Këshilltar i Marketingut

  • Mr. Lidija Ilkovska – lidijailkovska@gmail.com